Solskensfrö

Jag måste ju visa denna LOn på Agnes, och hur glad hon är jämt. Jag gjorde den till Scrapaddicteds rosaröda utmaning, men lade aldrig upp den här av någon anledning. Nåja, bättre sent än aldrig!

Önskar bara hon kunde ha varit så här glad nu... Hon håller på att få tänder, och det gör uppenbarligen alldeles väldigt ont i hennes lilla mun. Hon är så ledsen nästan hela tiden, hon som alltid brukar skratta och vara glad. Hon har faktiskt bara skrattat en gång idag, och det var när Albin travade runt hela huset med henne på axlarna (jag fick trava efter och hålla i henne förstås), men då skrattade hon ordentligt. Nåja, det går över, och snart är väl mitt lilla solskensfrö tillbaka igen.

173246-27


Blommorna uppe till vänster är faktiskt QK-droppar som jag har pillat ihop. Ganska kul faktiskt att göra om former till andra saker. Skulle vara roligt att se vad andra hittar på för bus med sina Quickutz.

Ni som, liksom jag, brukar göra andra saker än det "var tänkt" från början med diesen, kan ni inte lämna en kommentar med länk till er blogg eller ert galleri så jag får kolla? Och ni som inte har gjort det tidigare, er utmanar jag att göra det!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina bilder! Och superfin LO! Hoppas att tandvärken snart går över då... :)

Postat av: Runarjuni

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2009-09-23 @ 09:04:03
URL: http://runarjuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback