Storstädning inledd...

...i pysselhörnan. Jag har tillbringat hela kvällen med att sortera bland mina papper och insett att jag måste skaffa mig ett bättre system! Det håller inte längre med alla mina Panduromappar som ser ut att vara fyllda av allehanda skräp vid en första anblick. Sen sticker man iväg på någon träff och slänger ner lite av varje i den av mapparna som det för tillfället är minst i. Till slut sitter man där med en mapp full av både klippt och oklippt mönstrat, små och stora bitar cardstock, och några stickersark på det. Nä, en hängmappshistoria från IKEA klättrar högre och högre på min önskelista för var dag, och några hyllor till alla akrylfärger, blomburkar, knappåsar och annat man samlar på sig hade inte heller varit fel. Gärna någonstans att ha mina layouter framme ett tag och titta på innan de åker in i albumen också. Funderar på någon slags wireanordning och klädnypor, kanske. Eller tavellister. Vi får se vad det blir. Och var gör man av alla pennor som ska förvaras liggande?

Jag fick en laddning från Panduro idag också, bland annat massa blommor som var urläckra. Jag tog en gammal glasburk (som det varit bostongurka i, om jag inte minns helt fel) och scrappade lite på den. Lite hastverk, men ganska trevlig, och långt mycket bättre än att ha blommorna liggande i sina sladdriga plastpåsar. Så lite skapat har det blivit, mitt i allt sorterandet.


173246-36

Kommentarer
Postat av: Penni

Vilken fin burk! O härliga färger!! Vad sugen jag blev på o scrappa en blomburk hihi :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback