Ny bloggutmaning!!!!!

Stafettpinnen har återigen hittat hit till mig efter att jag vann Hilda*Stinas bloggutmaning, och här kommer min uppgift till er alla som kikar in... Många bidrag vill jag se!

Varför måste fotona alltid vara rektangulära eller kvadratiska på en layout? Jag satt själv och funderade på hur jag skulle kunna mjuka upp och skoja till de här ganska roliga fotona på Agnes när hon sitter i sin gunga och filosoferar och gestikulerar. Jag hade ganska klart för mig att jag ville ha de böljande formerna på papprena, och fyrkantiga foton hade jag svårt att få in i den tankegången så de fick bli runda.

Min utmaning till er är att skapa en layout där fotografiet/fotografierna är i en annan form än kvadratiska/rektangulära. De kan vara runda som på min layout, eller ovala, eller varför inte hjärtformade, eller vad för någon form som helst, egentligen. Släpp loss fantasin och våga klippa i era foton!

Ni har fram till söndag den 8/8, alltså en vecka, på er, och layouterna kan ni antingen ladda upp i galleriet på
Svensk Scrapbooking (där jag numera är en otroligt stolt medlem i "Teamet"), eller maila till mig på jenny.eva[snabela]telia.com, så lägger jag upp dem. Omröstningen kommer sedan att ske i forumet på Svensk Scrapbooking.

image176

Kommentarer
Postat av: madde

vilken härlig lo! och kul att du fått med så många kort!

Postat av: Pysselpetra

så underbar!!!!

2007-07-02 @ 19:42:22
Postat av: ronjabus

Underbar!

2007-07-02 @ 21:53:32
URL: http://asanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback