Ett par nya layouter

Den första är en lift av Hilda*Stinas layout "Vackra blå ögon" till hennes bloggutmaning (som jag tycker ni ska kika in och titta på). Det var riktigt riktigt länge sedan jag scrappade något med så mycket blått, så det här var verkligen en utmaning. Fotona tog Emma (som faktiskt just nu sitter i min pysselhörna och pysslar kort. Ännu en man har dragit ner i träsket) på Albin i vintras, och de är så fina så det är inte klokt. Glad att jag fick tillfälle att göra något med dessa foton!
image165

Nästa layout är till en tävling hos Scraphönan. Den är en lift av en av Cattis läckra layouter. "Tingestarna", som Albin kallar dem (Mussefigurerna) på det röda pappret har jag gjort med hjälp av en schablon och chalkdyna. Den lilla röda gummilappen till höger om fotot var det som gav mig idén till Mussetemat. Den är från ett par badbyxor jag köpte till Albin här om dagen, och efter ett dopp i granntjejens pool kom han hem med den i handen. Den hade lossnat, och tur var väl det, annars hade den här layouten aldrig blivit gjort :-)
image166


Kommentarer
Postat av: Mette

Jättefina layouter båda två!
Då blir vi konkurrenter på Scraphönan!
Ha ha! :)
Kramar
Mette

Postat av: carina

ursnygga layouter!!! jag har också gjort ett bidrag till scraphönans tävling, men inte i närheten lika snyggt som din.
och du grattis, jag såg en rolig sak på scrappiz bloggen alderles nyss;)

2007-06-20 @ 19:42:52
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Morfen

Åh så mysiga layouter! Gillar verkligen hur du dokumenterat en helt vanlig helgmorgon sådär. Tänk vad många såna man minns själv när man åt gårdagspopcorn och kollade på sommarmorgon. *s* Tyvärr finns inga såna på bild i min fotosamling. Världens finaste Albin, makalösa foton och så blå ögon!!
Jättefin LO! Tack för inspirationen. Kram och ha en härlig midsommar!

2007-06-20 @ 21:21:15
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: FruGrip

FINA!!!
Hoppar in och önskar en trevlig midsommar.
Kram Cissi

2007-06-21 @ 20:17:20
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: cattis

Superfina Layouts!!! =) Kul att du är med och scrapliftar min LO!!

2007-06-26 @ 20:02:55
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Anonym

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2008-06-02 @ 13:17:47
URL: http://nicolaijennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback