För jag är dagens scrappiz...

...för jag är dagens scrappiz, för jag är dagens scrappiz... Fy fan vad jag är GLAD *hoppar runt och dansar, fast på tå för att inte väcka barnen*

Alltså, vilken häftig känsla, att bli uppmärksammad på det viset. Tack
Monica för att du valde mig! Och tack för de fina orden. Fast det är inte förrän i morgon jag "går på". Eller, ja, klockan har ju passerat midnatt...

Det får väl nästan firas med en ny layout, eller hur? Den här har jag gjort idag till Scrappiz Resonable Ribbonstävling. Jag hade inte tänkt vara med i den tävlingen över huvud taget, tyckte att där redan fanns så otroligt många snygga layouter så att det inte var någon mening att ens försöka. Jag tog nog ut mig på deltävling #3 i vår- och sommartävlingen också, för all inspiration har varit som bortblåst sedan jag gjorde klart mitt bidrag till den. Men så fick jag en idé om hur jag skulle kunna använda riktigt många band på layouten och då var det lika bra att ladda upp den också.

Idén med att sätta hjärtan runt kanten har jag tagit från Carina, som har ritat en så fin hjärtbård runt ett par layouter på sin blogg. Hon i sin tur har inspirerats av Annyt. Jag har använt röda hjärtbrads som jag har haft liggande i evigheter (bland det första jag köpte när jag började scrappa tror jag). Jag har satt fast bandsnuttar runt fotot med häftapparaten och även använt band till att skriva journaling på.  Jag har använt min fotopenna till det, för den flöt inte ut lika mycket som alla andra pennor jag har.

Jag tycker det här fotot är så roligt. När jag beskar det och förberedde för framkallning tyckte jag det var lite synd att Albin gjorde en så ful min, men då såg jag inte Palle. Det syns inte så väl här på bilden, men han sitter bakom barnen och grimaserar hej vilt. Och ärligt talat, det såg inte jag förrän jag fick det färdiga fotot i min hand. Så då tyckte jag nästan att det var lite synd att inte Agnes grimaserar lite också :-)
image161

Kommentarer
Postat av: nancy

Grattis!kul att få vara något "extra"
vilken härlig layout,kanon fint kort.
ha en bra helg
Nancy

Postat av: Annika Jonasson (kakka1)

GRATTIS till utmärkelsen "dagens scrappiz", du är väl värd den. Du gör suuuper-fina layouter.
Kram Annika

2007-06-16 @ 09:29:34
Postat av: Katja

Men hur snygg var inte denna....Vad du är duktig!!!
Svart,rött och vitt är jättesnyggt ihop och det är de färgerna som går mest hos mig nu oxå. GRATTIS till utmärkelsen som du är mer än värd.
Kram Katja

2007-06-16 @ 11:03:17
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: carina

STORT GRATTIS till utmärkelsen, den är du verkligen värd, du är en stor inspirations källa!!
Layouten är ursnygg, visst är det roligt när man får användning av gamla saker som legat ett tag=)
kram

2007-06-16 @ 11:56:54
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Mette

Vilken underbar layout!
Grattis till Dagens Scrappiz!!!! :)
Kram
Mette

2007-06-16 @ 13:29:31
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Bárbara

Tack för dina kommentarer på i min blogg!
Gillar dina Los massor:)
Nu finns det lite nya saker hos mig och GRATTIS till "Dagens Scrappiz!
Bárbara

Postat av: Krumeluran

Vilken underbar LO, superfin.
Grattis till utmärkelsen dagens scrappiz, visst är det underbart att få bli hedrad på scrappiz.
Tack för dina fina ord på min blogg, jag går bara runt och myser just nu och nyper mig i armen, det känns så overkligt :)
kram
Katarina

2007-06-16 @ 21:30:31
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: sannaF

GRATTIS dagens scrappiz!!!!!!!
Du är jätte jätte duktig!
Och den här layouten är helt uuuuuuunderbar!
Kram från SannaF

2007-06-17 @ 00:04:29
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Morfen

Tack vännen!!! Vad glad jag är och så fint du skrev, jag blev ju alldeles rörd. Du inspirerar mig massor och det är ju härligt när man kan dra lite i varandra när man har svackor. STOR KRAM och tack än en gång!
Underbar layout du har gjort! Gillar hjärtana runtom jättemycket.
Kram!

2007-06-17 @ 13:14:08
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Anna

Kan bara instämma med alla andra, kanonfin
o det är ju så läckert med alla fina band!

2007-06-21 @ 00:14:49
URL: http://annyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback