Carpe Diem

Igår satt jag och pysslade ihop en daglilja i papper. Ville göra nåt, men hade ingen inspiration till att göra varken kort eller nån layout. Jag plockade fram akvarellerna och målade lite blommor som kan vara bra att ha i gömmorna, och så blev det även den här. Idag kollade jag in Scrappiz veckoutmaningar, och eftersom jag hade tänkt fullfölja vår- och sommartävlingen är jag ju även tvungen att bidra i någon veckoutmaningar (och då tänkte jag knipa åt mig 4 poäng genom att delta i 4 st). Jag såg att kortskissen passade min lilla daglilja perfekt :-)

image128

Tack Cissi för en jättekul skiss!

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Vilken tur att skissen passade perfekt. Den är ju jättefin!!!
:D
Kram Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback