Ett par gamla layouter

Här kommer ett par i raden av alla layouter jag skickat in till Scrapbooking mm, och som de inte velat ha. Och de är inte mer än ett par-tre månader gamla egentligen, men med den takten jag scrappar just nu känns de väääldigt gamla :-)

Först en bild från midsommarafton förra året. Klart Albin skulle ha en midsommarkrans fast han är kille. Agnes var ju fortfarande för liten (fast hon hade en blomma i solhatten i stället). Hur kul det än var att dansa kring midsommarstången var det picknickkorgen och den utlovade fikan som hägrade mest, så vid första bästa tillfälle smet han därifrån och satte sig med sin älskade sugrörsdricka (som för övrigt är i stort sett det enda vi fått i honom idag). Den här layouten har jag t.om. scannat in i fyra delar, men det har tagit mig nästan hela kvällen att få ihop dem till en bild, så jag håller mig nog till att fota i fortsättningen också när det gäller 12X12"-layouter. Det finns bra mycket roligare saker att göra en söndagskväll än att sitta och bråka med PS flera timmar...
image121

Och så en layout om hur barnen badar här hemma hos oss, efter en skiss från tidningen. Eftersom vi inte har något badkar, och badbaljan av någon underlig anledning är väldigt bra att bära tvätt i, och dessutom alldeles för stor och otymplig för att förvara nånstans i badrummet, får våra barn bada i duschkaret. Det får inte plats så mycket vatten, men de tycker det är helt OK ändå. Här är det Albin som har himla kul åt duschmunstycket :-)
image122

Tänk att min stora, långa gängliga 4-åring var så här liten och knubbig för inte alls speciellt länge sedan...


Kommentarer
Postat av: Katja

Ännu fler superfina los...du är ju superduktig ju.
Kram Katja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback