Det blev en till julpapprena också...

Jag blev så nöjd med med min spillpapperslåda att jag till slut blev tvungen att göra en till julpapprena också. Jag har inte varit så ambitiös att jag har gjort avdelare till denna - ännu vill säga. Färgskalan är ju lite mer enhetlig, men kanske man skulle ta och göra en uppdelning utifrån märket på pappret i stället. Jag har väldigt mycket BG (Panduro reade ju ut hela Blitzen för ett tag sen), och så lite blandat av annat smått och gott. Vi får se hur jag gör. Fast den största orsaken till att jag inte gjorde några avdelare är att jag inte hade så mycket mer Bazzill i rätt färg.
Det mönstrade pappret är från Reminisce, och nu förstår jag varför så många lovordar det :-). Det är skitsnyggt!

image295

image296

Jag är inte riktigt lika nöjd med den här som med den andra.  Det blev lite fel vinkel och lite fel mått på det vita pappret, men det upptäckte jag inte förrän jag hade satt dit motiven och dekosarna och limmade på hela härligheten på lådan, och då var det ju så dags. Så går det när man har bråttom.

Flera av er bad om beskrivning efter att jag lade upp förra, och hade jag tänkt längre än näsan räcker hade jag ju kunnat fota under tiden jag gjorde denna, men, ja, så blev det inte... Men jag ska försöka mig på en systematisk beskrivning av hur det går till framöver, så håll utkik ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback