Vår bilmekaniker!

Det här är mitt bidrag till Utmaningsresan #1. Någon som gissat att den var min? Jag hamnade inte ens på topp 10, men det var inte väntat heller, med alla de fina bidragen som kommit in. Jag tycker i alla fall att det här är en jätterolig tävling, och kommer i mån av tid att försöka hänga med till slutet. Jag hade lite bekymmer med kravet om avkapat motiv, men så hittade jag det här fotot som Emma tagit, och det är ju lite lustigt kapat, men bra, för det sätter fokus på skiftnycklarna i Albins tröja som passar perfekt till temat för layouten.

image260

Först bestämde sig Albin för att bli bonde (eller "bonne", som han uttryckte det), precis som morfar. Nu har han emellertid bestämt att det är bilmekaniker han ska bli, så att han kan laga mammas och pappas bil gratis när det behövs. Och det hade varit hemskt bra, för vi har tvingats uppsöka bilverkstad titt som tätt på sistone, och det är ju inte direkt billigt... Så en bilmekaniker till son hade ju passat perfekt! Och kompisen Jonatan tycker också att det är en alldeles utmärkt idé eftersom han ska bli racerbilsförare, så han behöver ju en mekaniker. Men antagligen hinner framtidsplanerna ändras några gånger innan vuxen ålder.


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad dumt att du inte kom på topp 10....jag älskar denna lo. Men jag gillar ju allt du gör, du är sååå duktig så man blir tossig ;-D
Kram vännen!

Postat av: Lisbet

Mat och potatis, är avklarat för idag. Är faktiskt less så jag passar på att ta en liten surfpaus. Behöver få lite mer input om form på layouts. Ibland så har jag ett kort som behöver bra form eller färg. Då finns det inget som passar. Kanske har fastnat I nått gammalt fack på nått sätt. Så nu samlar jag inspiration.

2007-10-02 @ 13:01:59
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: cattis

Den är ju jätteläcker!!!

2007-10-02 @ 21:35:53
URL: http://www.kathis.blogg.se/
Postat av: Bofatima

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-10-06 @ 10:24:00
URL: http://bofatima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback