Lite fler CC-bidrag

Jag lyckades få ihop ett par kort och en LO idag till cybercroppen. Vet inte om jag är så där himla nöjd med nåt utav det, egentligen, men det får vara så. Layouten stressade jag ihop efter att barnen hade gått och lagt sig, och när jag sen skulle scanna vägrade datorn! Jag fick fota den i skenet från en lampa i stället, därav den riktigt usla kvalitén. Visst är det bra med teknik - när det fungerar ;-) Jag försökte även scanna en layout jag var riktigt nöjd med - som skulle till Swe Scrapbook - men inte heller det gick, så det sket sig. Jag ska försöka ta den igen i morgon.

Här är bidraget till scrapskissen:
image231

och så ett kort med minst 4 olika band. Jag lyckades klämma dit 6 st.
image233

Och så färgutmaningen. Det här kortet blev jag ganska nöjd med, men inte riktigt ändå. Nåt är det som fattas, men jag vet inte riktigt vad.
image234

Och just så tycker jag det känns med det mesta jag skapar nu för tiden - nåt fattas. Jag gillar att skapa under press, och jag gillar utmaningar med kluriga förutsättningar, men av någon anledning så blir det ändå bara platt och trist, allt jag gör. Jag gör massor, så någon block direkt tror jag inte det är, men det blir inget bra! Varför? Är det någon av er, kära bloggläsare, som kan ge ett tips på hur man kommer vidare?

Nähä, sovdags, jobbdag i morgon och det har blivit alldeles för lite sömn denna helgen...

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Jag tycker du gör JÄTTEFINA Lo's och kort!!! :)
Kikar in här varje dag för inspiration.
Ibland känns det ju som om allt man gör bara blir halv- bra, men det behöver ju inte betyda att det ÄR så ;) Du är superduktig och gör fina saker, peppa dig själv så ska du se att det känns bättre snart.
Kram
Linda/Linxen

Postat av: Veronica

Dina Lo;s och kort är superfina, du inspirerar i massor. Men jag förstår fullständigt vad du menar. Ibland känns det så, hur man än vänder och vrider på saker så blir man inte helt nöjd... Fast så är det förstås inte ändå, det du gör är fint och du bevarar minnen på ett helt underbart sätt. Jag försöker tänka så när jag inte är hundra nöjd, jag har bevarat ett viktigt minne och den dagen då Melvin tittar i mina pärmar så är dom ovärderliga! Även om jag just nu inte
är nöjd...
Klappa dig själv på axeln, du är duktig!!
Peppkramar!!

2007-09-03 @ 08:40:06
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Förstår hur du känner dig...så kan det bli för mig med! Har inget bra tips...det enda jag kan säga är att det går över..;o)Och jag tycker du har gjort superfina alster och du är kreativ och inspirerar en massa!!=)
Kramis!

2007-09-03 @ 09:10:01
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Mahlin

O, jag tyckte fina CC-bidrag var mycket läckra..
hur man kommer vidare vet jag inte.. jag brukar passa på att hoppa på varenda utmaning jag hittar.. onelittleword, categorystories, color my world, efferdares, scrapjacked .. ja allt.. för att tvinga igång lite utveckling.. Än så länge har det fungerat för mig när jag känt att jag fastnat i samma gamla banor!

2007-09-03 @ 23:00:18
URL: http://mahlin.blogg.se
Postat av: Anki (Fröken Svår)

Jättefina alster du har gjort!

2007-09-04 @ 09:28:41
URL: http://rosalia.se/anki
Postat av: Kristina

helt dööö läckra sidor!gillar den med båten massor!

2007-09-05 @ 10:04:01
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: Claudia79

Ååå du gör jättefina saker tycker jag!! Verkligen snygg stil! //Stor kram Claudia79


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback