Ny LO

Jag satt och plockade lite bland mina papper och foton här om dagen, och surfade runt lite på måfå samtidigt. Till slut hamnade jag på Jommas lilla krypin, där en utmaning utannonserats att inspireras av en härligt färgsprakande blombukett - i precis de färger jag satt och plockade med. Jag kunde naturligtvis inte låta bli att knåpa ihop ett bidrag, och så här blev det:

image255

Fotot är taget på Nostalgia Festival i somras, där Citroën-klubben hade skojat till det lite med denna skapelse. Titeln är hopsamlade reaktioner från folk runtomkring. Albins ögon har nog aldrig varit så stora som när han fick syn på den här konstiga bilen som försökte köra upp ur gräsmattan. Han gick runt den flera varv och tittade och begrundade, och han fick nästan inte in i huvudet att resten av bilen inte fanns under markytan. Till slut så fattade han, efter många förklaringar, och tyckte att det var jätteknasigt och lite dumt att luras så där... Jag blir i alla fall full i skratt varje gång jag ser fotot, och har bara väntat på en bra idé för hur jag skulle scrappa det. Det fick bli så här färgglatt och lite knasigt, för att matcha glädjen och knaseriet i fotot.

Kommentarer
Postat av: Jeanettan

Superläcker LO.
&..den där randiga ramen är "hemmagjord"antar jag?
Så läckert =D

2007-09-22 @ 14:33:08
Postat av: Karin

Wow så mycket fint du har gjort! Den här LO:n är helt underbar. Gillar både färger och upplägg!!!

Postat av: Anna

Denna är såå läcker, färgerna, fotot..allt.
En sak slog mig nu, det börjar att bli svårt att skilja på dina o Carinas Lo:sar...o ta det inte negativt...den stilen är så cool!!
Kramen Anna

2007-09-23 @ 15:04:32
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Cattis

Hahaha...vilken häftig bild och urläcker LO!!!

2007-09-25 @ 19:21:28
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback