Cybercrop på Kort i fokus

Som av en ren händelse fick jag i fredags nys om att det var cybercrop på Kort i fokus nu i helgen. Det passade ju alldeles utmärkt, eftersom jag hade en hel del kort att göra. Så här har pysslats kort i helgen, ska ni veta. Både jag och barnen har varit fullt sysselsatta. Albin och Agnes har gjort bidrag till alla barntävlingarna, och jag har lyckats hinna med att göra 6 kort själv (när jag inte varit sysselsatt med att skilja de små bråkstakarna åt vill säga, de har varit i luven på varandra hela helgen, men det kulminerade idag med att Agnes bet Albin i armen. Snacka om liv i luckan...) Här är ett par av barnens kort, så ni får se hur fantastiskt duktiga de är!

Agnes har gjort det här kortet nästan alldeles själv! Hon har valt ut pappren själv bland mina spillbitar och komponerat ihop dem precis på det här viset. Det enda jag har gjort är att sätta fotofix på baksidan av bitarna.
image551

Albin fick också göra ett spillbitskort minsann. Han ville ha en monstertruck på, så mamma fick rita lite :-)
Han nöjde sig inte med att dekorera framsidan, utan baksidan och insidan fick också massa pappersbitar påklistrade. Visst är det häftigt?
image552

Så mina bidrag:
Färgutmaning lila. Har gjort det rutiga pappret själv:
image553

Utmaning utan motiv, textstämpel i centrum:
image554

Utmaning "Cuttlekutz" - utstansat i fokus. Jag har använt QK cookie cutter cicles, Studio Classic, och en retroblomma.
image555

Utmaning journaling. Jag har använt en journalingstämpel från Easer.
image556

Utmaning produkt. Jag har använt öljetter, brads, band, blommor och knappar. Det prickiga pappret har jag gjort själv i datorn (i en hiskelig massa olika färger) och skrivit ut på skrivaren.
image557

Skissutmaning. Ännu en blomma inspirerad av
Carina.
image558
Det var dagens uppladdning det. Och inte ett enda kort med motivstämpel! Jag har försöker göra kort med mina egna stämplar, men det går inte... Men men, det finns så många andra som gör så fina saker med dem :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vilka fina bidrag barnen gjort & du &så för den delen ;)
Visst är det surt när det bara är bråk & bus,men det har ju en tendens att lösa sig till slut!
Vilket snyggt papper du gjort förrästen =)

Postat av: Pia

Så snygga kort! Dina barn har fått din talang! :)

2008-04-20 @ 17:00:25
URL: http://piasdoodling.blogspot.com
Postat av: cattis

Här var det mycket fina kort!! Och dina barn är ju så duktiga! =)

2008-04-20 @ 22:40:12
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilka talanger dina barn är. Agnes färger på kortet är ju jättefint och Albins bil super. Dina kort är kanonfina. Gillar det rutiga pappret. Vad är det för nåt?

2008-04-21 @ 17:53:08
URL: http://mariejeanette.blogg.se
Postat av: Maritha // Dilorf

Jättefina kort!
Jag gillar det lila massor, men så är jag extra svag för Lila åxå.. ;)

2008-04-21 @ 20:22:43
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Linda

WOW! vad många fina kort du och barnen har gjort!

2008-04-21 @ 23:24:43
URL: http://zascraps.blogspot.com/
Postat av: Carina W

Många fina kort du gjort.Föll lite extra för det röda tackkortet härliga färger och snyggt upplagt.Barnens kort är sååå bra,roligt att de också får vara med.Vad månde det bliva av dessa barn.

2008-04-22 @ 09:06:17
URL: http://pysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback