Japp, här kommer en i dag också!

Jag kunde inte hålla tassarna borta från mina Pink Paislee-papper... De är bara så fantastiskt fina, färgglada men ändå lite sådär "skitiga" som jag gillar. Så här har vi min lilla linslus. Mosteranna knep den här bilden med mobilkameran i söndags, och den var ju bara så ljuvlig att den fick hamna på en layout pronto.
image549

Layouten är gjord efter en skiss hos
Landstoken, och jag har utgått från skissen, men som vanligt blir resultatet oftast en bra bit ifrån vad det var tänkt från början.

Tjingeling på er alla!

Kommentarer
Postat av: Elzie

Vilken härlig lo. Gillar också lite "skitiga" papper. Fotot var bara toppen. Kul när man kan få fast det på bild också.
Ha en bra dag.
KRam Elzie

Postat av: Ann-Marie

Oj, vad fint du gjort och vilken snygg handstil!!!

2008-04-17 @ 18:33:42
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback