Korskissen #6

Jag har äntligen hunnit med att göra ett bidrag till Kortskissen. Varenda vecka är jag där och tittar på de inspirerande skisserna och de otroligt fina inspirationsbidragen, men jag har inte fått tummen ur att följa någon skiss ännu. Just när det gäller kortmakeriet har jag JÄTTESVÅRT att följa skisser. Vet inte varför det är så. Den här veckan lyckades jag i alla fall göra ett kort utifrån skissen, men om det blev så värst bra vet jag ju inte direkt.
image537

Så måste jag visa upp min fina award som jag har fått av underbara Anna (kika in i hennes blogg och se alla underbara saker hon har skapat på sina layouter och till sitt hem med Silhouetten och vinyl. Jag vill också ha en Sill...) Tack så jättemycket, Anna! Jag blev så glad och jag skulle visat upp den här för lääänge sen, men med all halsfluss och allt jag har varit tvungen att komma ikapp med så har jag inte hunnit.
image538
Så här stod det:
"Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site."

Och så kommer det svåra - att skicka den vidare. Jag blir själv jätteglad när jag får såna här awards, men jag vet att det finns många som tycker att det är orättvist att inte alla får... Så därför ger jag den här vidare till ALLA! Alla ni som tittar in här då och då och lämnar spår så att jag själv kan tassa tillbaka och kika (och kikar, det gör jag alltid, även om jag är för lat ibland för att skriva nåt - är det nån förresten som fattar och kan förklara för mig varför jag inte kan få blogg.se att "komma ihåg" mig, utan måste skriva in alla mina uppgifter varje gång jag ska kommentera? För det är det jag oftast är för lat att göra...) och till alla er som bloggar i syfte att inspirera oss andra med era underbara alster!

Jag har scrappat lite nu i helgen, och två layouter kommer upp senare i kväll, hoppas jag, när jag har photoshoppat färdigt. Och vet ni vad? Jag är helt förstummad över att det fortfarande trillar in kommentarer på mitt stjärnalbum, trots att det har legat uppe ett bra tag nu. Ni är underbara, vet ni det, alla ni som glädjer mig med era kommentarer.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina T

helt underbart kort! o så glad jag blir av dina snälla ord om bloggen! värmer gott!
kram på dig! o fortsätt gör kort, vill se mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback