Lite tidigt, kanske, men här är det påsk :-)

Ja, jag har skapat lite med de nya påskstämplarna, så lite påskkänsla har nog infunnit sig här. Vädret hjälper också till, minsann. Det är som om vi vore långt in i mars här. I helgen har det varit fint väder, ganska mycket sol och hyfsat ljummet i luften. Men det känns lite knas att sitta och göra påskkort innan det ens har varit sportlov...

image413
Här är Sven och Saga som håller i en lapp som är tom för egen valfri text. Jag har målat figurerna med akvarellpennor, som jag inte använder så värst ofta annars, men ibland åker de fram.

Inspirationen till Sven med hatten fick jag av min egen lillprins som var så här söt på sin påskfest på dagis förra året:
image414

Och så blev det ett kort med kvasten:
image415
Hmmm, undrar vem jag ska kunna skicka det till? Det måste ju vara någon med HUMOR i alla fall :-)

Och den här är inte så påskig, men den är av samma papper som korten, så den får hänga på här i alla fall. Det är en BOM-layout och en presentationslayout till
Katscrap, så att alla nyfikna kan få veta lite mer om mig... Om det nu finns någon som är nyfiken :-)

Jag är naturligtvis inte nöjd med det här fotot. Jag är inte direkt nöjd med några foton på mig själv egentligen, men det har jag bestämt mig för att strunta i, för vem bryr sig om hundra år om jag har en rynka i pannan eller en fläck på hakan på nåt foto i ett gammalt album...
image416

Och som synes har jag fortfarande inte tagit mig up ur glassbägaren. Jag är fortfarande helt frälst i Two Scoops, och kan inte mer än halvt längta ihjäl mig efter alla nya Basic Grey-papper (5 kollektioner!!!!) som är på ingång, speciellt efter serien Boxer, som är helt underbar! *längtar*

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny (e.j.m)

Vad fina påskkort. de är så söta din nya stämpelkollektion=)
Din BOM är superfin, vad fint det var med ett svart-vitt foto till de rosa nyanserna.
Gillar ideen med utklippta bitarna med text som beskriver dig själv!

//Jenny

Postat av: cecilia

vilka härligt ljuvliga färger.och hatten är ju super

2008-02-10 @ 23:44:53
Postat av: Cath.

Tyckte mycket om dina påskkort, stämplarna är så fina och de milda färgerna gillade jag mycket!

Mycket snygg BOM-Lo också!

Ha det bra! /Catharina.

2008-02-11 @ 00:11:31
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Snyggt, kan tänka mig att det känns lite lurigt med att göra dem nu.

2008-02-11 @ 08:53:16
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Ejede

Åh så fina kort och en väldigt söt påskprins! :)

2008-02-11 @ 09:03:08
URL: http://scrapbook.blogg.se
Postat av: Anki

Vad söt han är Albin! Påskkort ja, hm, såna brukar jag aldrig skicka eller göra. Ska man göra det i år tro? Njae, vi får se hur jag gör.

Inte ska du vara missnöjd med bilden på dig själv heller. Den är ju fin. Härlig presentation har du gjort också. Undrar just om man får göra en sådan någon gång för något företag. Det vore allt något det.

Kram från Anki

2008-02-11 @ 14:31:24
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com
Postat av: Veronica

Jag har inte varit här inne på ett tag och herrejesus vad du är kreativ! Du är verkligen makalöst duktig! Hus och en bensinmack, var ska det sluta? Det blir snart en hel stad!
Och som vanligt med BOM är man alltid sen egna hårdaste kritiker, men det är ju som du säger; vem bryr sig om hundra år? Och jag eller någon annan ser inte skavankerna som du ser!
Sköt om dig! Kram/ Veronica

2008-02-11 @ 19:37:52
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: TinaStina

Vilka fina påskkort du gjort! Och sonen och påskpojken var verkligen lika!

LOn var jättefin. Härliga färger och kortet på dig var jättebra :-) Kul idé med A-Ö om dig själv, jag var i alla fall nyfiken ;-) Tack för hälsningen i min blogg, jag blir så glad när någon hälsar på!

2008-02-11 @ 20:30:08
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: Hedvig/hedda_94

Jag tyckte då att bilden var jättefin :)
kram

2008-02-11 @ 21:13:16
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Anna

hej. den här var väldigt inspirerande. kommer nog inom snar framtid göra något liknande om mig.

2008-02-16 @ 15:19:06
URL: http://annasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Scarlett Johansson

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-10-28 @ 10:45:36
URL: http://scarlett-johansson.blogetty.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback