Ny layout

Jag var hemma hos Jeanette i går och scrappade (och shoppade massa Me&I-kläder också...), och tro det eller ej, jag lyckades få ihop 3 (!) layouter!!! Tyvärr blev det bara en enda som blev scannad, för jag kommer fortfarande inte överrens med scannern... Jag blir så less, för nu måste jag scanna i fyra delar, och eftersom jag har en j-la display i vägen, och locket sitter fast i sidan, kan jag inte scanna alla delarna åt samma håll, och, ja, ni fattar själva. Det blir inget bra! ÅH, vad jag saknar min gamla scanner, som scannade så fina bilder utan suddiga partier och skuggor, och som det gick superlätt att knöla in layouterna i. :-(

Men ni ska ju i alla fall få se den jag scannade innan jag gav upp helt. Lisa är helt tokig i att ligga och sova hos barnen, men  Albin blir så arg så fort hon lägger sig i hans säng, och kör ner henne omedelbart. Så nu har hon lärt sig att det är ingen mening att gå dit och lägga sig förrän han har somnat... och då ser det oftast ut så här:
image417

Jag antar att nu börjar bli trötta på att bara få titta på Two Scoops nu... Håller på med ett minialbum just nu, även det i Two Scoops, men sen ska ni få slippa ett tag, det lovar jag ;-) Fast jag tror det blir en hel del minialbum framöver, för jag väntar nämligen hem en Bind-it-all!!!! En altergalning som jag KAN ju verkligen inte vara utan en Bind-it-all! Eller hur? Hur skulle det se ut egentligen?

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Sussig

jättefin LO, och nej jag är inte trött på Two Scoops dom är ju så fina. :)

2008-02-12 @ 12:16:11
Postat av: monica

härlig layout!!! ser gärna mer av Two Scoops ;-)
visst är det mysigt med sådana katter...vi har två ;-)

Postat av: carina

Ååååååå UNDERBAR!!!!!

2008-02-14 @ 19:25:16
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: ulrika_m

Vilken fin layout! Gillar den bulliga molniga ramen, är den handgjord eller? Fina färgval och vilket UNDERBART foto sen! :)

2008-02-21 @ 09:20:47
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Milo

Åååååh!!!! Så vacker!!!! Så fin!!!! Helt underbar!!!!

2008-02-27 @ 14:11:02
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback