Ny stämpelkollektion och DT-kollega sökes!

Oj, vad jag har varit tyst här länge, inser jag nu... Det var ju en vecka sedan jag uppdaterade sist! Minst!

Jag har varit upptagen med att designa nya stämplar till
Katscrap. Och ja, vi är lite tidigt ute, men det är snart dags för påsk. Veckorna bara springer iväg, på jobbet har vi precis passerat nationella prov i svenska (oj vad jag har att läsa nu) och snart är det sportlov :-)

Här kommer Sven och Sagas påsk. Stämplarna pressas under nästa vecka, och kan förbeställas hos Katscrap från idag. Jag har pysslat ihop ett par kort med de här motiven i kväll, och kommer att lägga upp dem här till helgen, så kika gärna in då.
image412

Dessutom hoppads jag att ni inte missar att vi söker en kortdesigner till Katscrap. Jag vill såå gärna ha en kompis... Det börjar kännas lite ensamt i designteamet ;-)

Kika in i Katscraps alldeles färska nya butiksblogg för mer info!

Och TACK för alla era goa kommentarer om mina kort i förra inlägget. Jag tycker själv att jag är en lite halvtaskig kortmakare och det är därför jag är så himla angelägen om att få in en duktig kortmakande DT-kollega till att jobba med mina stämplar, men jag blev fantastiskt glad för att så många faktiskt tycker om mina kort!!!! *hjärta er*

Kram på er alla glada pysslare!

Kommentarer
Postat av: Jenny (e.j.m)

Hej Jenny!
Vilka fina stämplar du har ritat!
har precis beställt mina första Jeja stämplar från katscrap "Saga Sparrow" och "Fångad i Hjärtetråd".
Men blir jätte sugen på att best. fler..nästa månad...

Blir spännande att se dina kort med dessa söta påskgodingar. Kikar in efter helgen.

Må så gott!
//jenny

Postat av: Maritha / Dilorf

Underbara stämplar du gör!
Sven och Saga är ursöta tillsammans!

Ha en trevlig helg!

2008-02-08 @ 19:48:19
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Morfen

Otroligt söta stämplar!

2008-02-10 @ 16:57:30
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback