Mitt rum, just nu...

Ja, så här ser det ut! Moma utmanade oss på Allt om scrap-forumet att visa upp hur vår hörna ser ut just nu! Och så när som på att jag sitter vid datorn, och kameran står bredvid så är det så här det är. Lite skillnad från bilderna längre ner, eller hur? ;-) Och det här är inte så mycket som är ens pysselrelaterat, så ni skulle se hur det ser ut när jag verkligen pysslar, och Albin är och hjälper till också...
image361

Trevlig helg på er allihop

Ps, utan att avslöja allt för mycket, det jag håller på med, och som man kan urskilja litegrann av om man tittar riktigt noga är designar stämplar... Snart dax för en ny kollektion!

Kommentarer
Postat av: moma

Å den ser ju så mysig ut, din scrapvrå! Det där saknar jag, jag har ingenstans att hänga upp mina loer som du.

Är så grymt nyfiken på dina stämplar!!!

Postat av: Lilo

Jag tycker det ser mysigt ut! Din bandförvaring inspirerar att skapa, gillar de vita korgarna också! =)

2008-01-05 @ 11:23:14
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: anna

Härligt :)

2008-05-04 @ 23:45:49
URL: http://blogg.alltombarn.se/anna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback