Bloggpartybidrag

Jag har varit och tittat runt hos alla som är med i sommarens bloggparty! Det vimlar av jättekul utmaningar, men jag har helt enkelt inte hunnit vara med så mycket nu under första omgången... Vi har haft (och har fortfarande) fullt upp med midsommarcroppen, plus att det har varit skolavslutning, midsommar och gäster på besök, så först nu har jag gjort ett kort till en utmaning som jag har velat göra ända sen bloggpartyt drog igång, nämligen den hos Tette. Man skulle ha med minst ett band (zigzagband bakom blomman plus organzaband i hålen), minst en knapp, minst en söm (jag har sytt med pälsgarn längs med kanten), minst en blomma, minst en fjäril (två små fjärilar hänger i snörena från knappen), något rött och något turkost.



Jag har faktiskt påbörjat ett bloggpartybidrag till, och jag hoppas att jag kan hinna klart med det också tills i morgon kväll när det är deadline för första omgången. Det ska bli spännande att se vad det blir för utmaningar i omgång 2 :-)

Kommentarer
Postat av: Tette

Oh, vilket jättefint kort! Tack för att du deltar i min utmaning.

Kram Tette

Postat av: Kicken

Oj, vilket snyggt kort!

Jag är också med i den tävlinge, Fast jag är med i jätte många(nästan alla förutom BOM utmaningarna, för jag har igång så många andra album så jag börjar med min bom lite senare ;)).



KRamizzzz Kicken

2008-06-30 @ 13:58:01
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com
Postat av: Angela

Vilket SNYGGT kort! Älskar färgvalet!

2008-06-30 @ 20:56:48
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Kjetillotte

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-06 @ 13:11:34
URL: http://kjetillotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback