Carinas skisstävling

Ni har väl sett att söta Carina har en skisstävling i sin blogg? Jag kunde inte motstå att göra en layout efter skissen, och här kommer den:


Behöver jag säga att Albins foppatofflor är lite fulare, och mycket smutsigare nu än för en månad sen, men de har nog bosatt sig på hans fötter för gott... Och det kommer en foppatoffellayout på Agnes också så småningom, för hon älskar sina rååååsa (naturligtvis) "fofflor" nästan lika högt. Fast i hennes fall har de fått konkurrens nu av de rosa och vita "dalerna" :-)

Och det här är nästan en bedrift - jag har lyckats uppdatera den här stackars lilla bloggen fyra dagar i rad nu!!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jättesnygg LO! =)Du är bäst!



Kram

Postat av: Mette

Oj, vad mycket snyggt du har skapat! Du är ju bara så himla duktig! :)

Den här layouten är jättefin!

Underbara skor! Jag har såna på jobbet, och gillar dem massor! :)



Kram

Mette

2008-06-16 @ 21:58:36
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: sofia85

superfin LO!!

2008-06-16 @ 22:21:24
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback