Egen dekoration

En av utmaningarna på webmaran var att använda minst en egen dekoration på sitt alster. Jag dekorerade denna layouten med en blomma i OH-plast, och en blomma och en swirl som jag gjort av silvertråd och pärlor. Jag tror att jag blev ganska nöjd, faktiskt...

Ja, och fotot har ni sett förr... Tycker att hon är så söt i sina små tofsar. På tagen som sticker ut finns dold journaling.


Detaljblid på blomman. Jag har skrivit ut text i småttsmått på OH-plast, klippt ut blomman, och sedan har jag ritat lite slarvigt runt blombladen med en fotopenna. Därefter har jag duttat på turkos stickles. Och nej, jag ska inte sno åt mig hela äran för OH-blomman själv, jag hittade en liknande hos
Irene. Men silvertrådsblomman och swirlen är helt i "egen design", så lite ära tänker jag ta åt mig ;-) *s*


Jag har gjort massa kort också till maran, men de visar jag inte upp här förrän de har nått sina mottagare. Det blir liksom inte riktigt bra då, ifall nån av dem fluktar in här.

Nu ska jag gå och ladda för de tre sista arbetsdagarna, sen har jag sommarlov. Och vet ni vad det typiska är? Idag, av alla dagar, lämnar kameran in. Jag skulle fota de sista bidragen till maran och fick inte igång skrället :-( Morr... En scrappare utan kamera är som en groda utan ben, skulle jag vilja säga, HOPPLÖS, eller rättare sagt, läget är hopplöst. Jag fick ju knöla in mina bidrag (kort, som tur var) i scannern i stället, och det blir inte bra med alla säkerhetsnålar och knappar och blingbling och sånt. Håll tummarna för att det bara är minneskortet som muppar sig...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken superfin LO och blomman bara älskade jag! Jag förstår att det känns lite hopplöst när kameran har slutat att fungera... Hoppas verkligen att det löser sig för dig! Kram

Postat av: Kicken

Fin fin lo!

Fin blomma, jag har också gjort sådanna blommor.

Riktigt kul faktiskt, fast det där med silvertråden och det det har jag inte testat. Det blir nog lite lift där någon gång skulle jag tro.



Oj utan kamera!

Inget bra du, men hoppas att det löser sig.



Kramizzz Kicken

2008-06-10 @ 20:18:28
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com
Postat av: carina

såååå fin!!!



jobbigt läge att vara utan kamera!! hoppas det löser sig snart! Kram

2008-06-10 @ 20:27:44
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: sofia85

superfin och vilken cool blomma... pricken över i:et:-)

2008-06-10 @ 22:34:09
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Ulla

Läckert !!! Blomman är såååååå fin.

2008-06-11 @ 21:53:52
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Supersnygg blomma - helt underbar som dekoration! Sådana vill jag också testa att göra - tack för en härlig idé!

/Pernilla

2008-06-13 @ 22:19:18
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback