Webbmara i full gång

Scrapaddicted har en webbmara nu i helgen, och den är helt och håller fullsmockad med superinspirerande utmaningar. Jag far runt därinne som en yr höna, tycker jag, och vet inte riktigt vilka jag ska göra. Men jag har ganska många kort jag behöver göra, så då kan det ju passa att slå två flugor i en smäll, så några kortutmaningar har jag hunnit med. Fast jag började med att ge mig på det fina tävlingskitet, och resultatet blev så här:


Fotot är bildbehandlat med en action som heter "Super Fun Happy" och som ger en härligt drömsk sommarkänsla till bilderna. Jag tycker så mycket om den här bilden på gullungarna uppkrupna i hängungan.

Närbild på journalingen, som sitter i ett minialbum gjort av en filefolder. Kolla minigemen, så söta de är!


Man fick inte använda något annat än det som fanns i kitet, så blommor fick jag göra själv :D. Jag klippte ut dem ut de mönstrade pappren och gnuggade på dem från baksidan för att få dem att bukta ut. Fjärilen är utklippt ur gaffertape som jag tejpat upp på cardstock.


Det var det! Jag har faktiskt gjort en layout till, men den ligger på tork just nu, så den får jag fota i morgon. Den är till en utmaning att göra sina egna dekorationer, och eftersom jag ÄLSKAR att göra egna dekorationer och jämt har så mycket idéer om sådana kunde jag ju inte låta bli den. Förhoppningsvis hinner jag lägga in den i morgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Så underbar LO du gjort & vad du är fiffig med blomman =)

Kram

Postat av: ulrika/scrappolina

Fantastiskt fin! Så underbar den lilla journalingboken var. Det var vekligen läckra detaljer på den här LOn :)

2008-06-08 @ 12:33:53
URL: http://lofoto.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Jättefin lo. Fiffigt journalingtips. Blev kanonfint! Gillar färgerna och detaljerna.

2008-06-08 @ 16:32:00
URL: http://mariejeanette.blogg.se/
Postat av: hedvig

Vilken layout!!!!!!

Helt underbar, du är ju så himla duktig på det där med egna dekorationer, det blir så fint och personligt.



De där blommorna ser riktigt, riktigt proffsiga ut. Jag skulle just fråga, är det Prima eller?? lol

2008-06-08 @ 17:16:24
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Disab

Jättefin LO!!! Blommorna som du gjort blev ju jättesnygga!

2008-06-08 @ 18:11:00
URL: http://disab.blogg.se/
Postat av: Antonioaida

Very informative. Great site. Really professional.

2009-07-17 @ 13:03:44
URL: http://antonioaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback