En nygammal layout...

som jag gjorde till skisstävlingen hos Hobbyhuset. Inte vann jag, men jag är ändå jättenöjd med den här layouten.
Fotot har jag i och för sig scrappat innan, i en serie med flera stycken, men det är kul att sätta sig med foton från när Albin var så här liten och gullig ibland och tänka tillbaka och minnas...

image464

Stjärnorna (som är utstansade i flera lager Bazzill) har jag täckt med stickles så de glittrar ordentligt, och "wellpappen har jag gjort själv. Det är en Bazzill Kraft som jag kört genom pappersveckaren
image465

Just nu håller jag på med ännu ett projekt som involverar min Bind-It-All. Förvånande, va? Jag fick ett DT-paket från
Katscrap i fredags med ett speciellt önskemål... Jag kan ju avslöja att jag fick involvera Albin för att ha en chans att ro det hela i land.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Gud så fint! Jag scrapbookar också lite, men jag är väldigt mycket nybörjare så de ser inte alls sådär fint ut! Man skulle gå en kurs eller nå kanske.

Postat av: Sofia

Åh, vilken snygg LO!

Jag är supernyfiken på vad det ska bli för DT-alster nästa gång! :D Jag håller på med ett litet projekt där bind-it-all ska få jobba! :D Kommer att bli enkelt, men mottagarna kommer nog att bli glada hoppas jag .

Kramar, Sofia

2008-03-09 @ 20:38:03
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Ejede

Du är så himla duktig! Jättefint!!! :-)

2008-03-10 @ 20:44:50
URL: http://ejedelayouts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback