Månadsutmaning på Svensk Scrapbooking

Oj, vad jag uppdaterar... ;-) Skämt åsido, Albin har ju vattenkoppor, och jag är hemma med honom idag, så då kan jag ju lika gärna slänga in det här för alla tävlingssugna själar så länge...

Vi har ju en månadsutmaning på
Svensk Scrapbooking varje månad med fina priser från sponsrade företag. Varje gång får två i teamet skapa med produkter från företaget, och nu i mars är det jag och Anki som har fått varsit paket med våriga papper, stämplar och dekorationer från Stämpelhuset. Det här lyckades jag få ihop nu i helgen:

Först en layout med min favoritblomma - gula krokusar :-)
image451

Detalj på blommorna:
image452

Så har jag altrat en zinkkruka, som jag fick en julgrupp i i vintras, för den första frösådden. Tänkte att Albin kunde få driva upp lite solrosor i denna, han tycker att det är så roligt! Drakstämpeln är faktiskt min egen design, som säljs på Stämpelhuset.
image453

Jag använde fler av drakstämplarna till att göra små skyltar för att hålla reda på vad man har sått för något.
image454

Så fick jag med en hel liten hönsfamilj i mitt paket också, och ett par textstämplar, och de fick sin plats på ett par påskkort:
image455

Visst är de grymt söta, de små kycklingarna? Tycker den lille i ägget är helt underbar!
image456
Vill du vara med och tävla om ett vårigt paket från Stämpelhuset så är det bara att surfa in på Svensk Scrapbooking och vara med i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Men du så kreativ du är! :-D

Postat av: Helena

Alltid lika fina saker härinne :)
Ha det gott så ses vi snart i bräkne hoby
/Helena

Postat av: Helena

Men så mycket underbart du hade uppdaterat med. Vilka vårkänslor det väcker med alla härliga färger.
Krukan var ju bara för cool vem skulle inte vilja odla i den..

2008-03-04 @ 11:55:41
URL: http://hmyran.blogspot.com
Postat av: SannaF

Å vad mycket fint du har gjort!!! Älskar blom layouten!

2008-03-04 @ 22:19:24
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Theresia

Men hur kan jag ha missat din underbara sida med så mycket fint i???
Jag gillar dina alster kanonmycket, verkligen jättefina kort, LO, mm mm.
Tittar in igen!
Theresia

2008-03-05 @ 09:21:58
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Katja

Hej!

Oooh så fina kort du gjort, helt underbara.

Kram Katja

2008-03-05 @ 11:23:18
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Jeanettan

Hej Jag tänkte tipsa dig om en blogg där en kille gör fantastiskt kul & fina figurer.
Jag har varit på honom om "stämpelvärlden"....?
Adress: http://kennylex.blogspot.com
Han kallar sig Kennylex.

2008-03-06 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback