Cybercroplayouter

Två layouter har det blivit till cybercroppen hos Annas Srapbooking. Den första är gjord med Annas CC-kit - underbara papper från Jenni Bowlin och massa härliga dekorationer:

image566

Fotot är från i julas, när Agnes fick en liten liten docka i julklapp. Jag satte dit en liten liten rysk docka på layouten, ni vet den där lilla minsta längst in som alltid lyckas komma bort. Fast nu sitter hon på layouten och kommer ingenstans :-) Jag har massot av 3D-effekter på den här layouten, tycker att det är så läckert när det sticker ut lite från layouten. Det värsta är väl att de inte får plats i albumen sen, om alla layouter ska vara så här tjocka.
image567

Även denna, till skissutmaningen, är ganska tjock... Jag har använt papper från Pink Paislee Spring fling collection. Visst är de ljuvliga? Jag har lyckats göra gång på några av alla mina hundratals panduroblommor också, som jag köpte på mig men inte tyckte var så värst fina sen... Men visst, ibland funkar de.
image568

Det var allt för idag. Nu ska jag se om jag hinner ge mig på någon av utmaningarna på Allt om Scrap, som också har CC med början idag.

Förresten, ni har väl inte missat att
Katscrap har en tävling med fint pris? Än finns det ett par dagar att vara med, så kika in i bloggen och kolla.

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: carina

Jätte jätte fina!!!

Postat av: Jennie Simmat

Jättefina!!! Pink Paislee, en klar favvis hos mig!!

2008-05-04 @ 23:13:14
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback