Jag har blivit utmanad...

...av Jessica, att svara på följande frågor:

3 namn jag går under: Jenny, Jeja, Mamma
3 saker som skrämmer mig: tanken på att nåt ska hända barnen, hermska sjukdomar och mörker (ja, jag är ganska mörkrädd... :-)
3 saker som jag har på mig: byxor, t-shirt. hårsnodd.
3 sanningar: Jag hatar papper... (kunde man inte tro - nä, jag menar såna här viktiga papper, typ lönebesked och sånt som jag aldrig lyckas hitta något bra system för). Jag har alldeles för mycket papper (och då menar jag både scrappapper och viktiga papper som ligger och dräller). Jag kan inte fickparkera. Fast vem kan det, egentligen... Nä, jag går hellre några kvartet från en parkering jag tar mig in i med stora Volvon än att ge mig på en fickparkering.
3 saker jag verkligen vill ha: En Bosskut Gazelle, större kök och en swimmingpool i trädgården.

Jag vill skicka vidare det här till alla som känner för att svara. Det är riktigt kul, sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback